Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Polbruk mocną marką na rynku kostki brukowej

Polbruk jest zdecydowanie najlepiej rozpoznawaną marką kostki brukowej w Polsce. Aż 91% wszystkich osób, mających styczność z branżą, zna firmę i jej produkty – pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Millward Brown.

Polbruk mocną marką na rynku kostki brukowej
Polbruk S.A. Kostka brukowa, płyty tarasowe, elementy małej architektury
www.polbruk.pl www.facebook.com

Kostka z Polbruku leży na prestiżowej ul. Piotrkowskiej w Łodzi Na polskim rynku funkcjonuje kilkadziesiąt firm produkujących betonową kostkę brukową. Jednak główne udziały w rynku podzielone są pomiędzy kilka przedsiębiorstw. O tym, z jakiej oferty skorzysta klient, decyduje przede wszystkim cena produktu i marka (jakość, wygląd produktów, producent) oraz m.in. rekomendacje sprzedawców i brukarzy.

Polbruk to najsilniejsza marka na rynku, pod względem spełniania potrzeb klientów. Firmowe produkty są najczęściej używane spośród wszystkich innych dostępnych na rynku – miało z nimi do czynienia ponad 70% badanych, wśród których znaleźli się klienci, architekci, brukarze oraz pracownicy sklepów i hurtowni. Co ważne, prawie 90% spośród tych osób jest zadowolona z jakości kostki brukowej Polbruk. W efekcie nasza firma ma najbardziej usatysfakcjonowanych użytkowników i jest marką najczęściej polecaną innym osobom. Użycie produktów marki Polbruk w przyszłości także deklaruje najwięcej użytkowników – tłumaczy Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A. (na zdjęciu).

Wyniki potwierdzają, że głównym czynnikiem skłaniającym do zakupu elementów Polbruk jest ich dobra jakość w stosunku do korzystnej ceny. Istotne są też duża różnorodność i ciekawe wzornictwo oferowanych produktów.
Rezultaty wywiadów jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez Millward Brown dowodzą, że Polbruk jest wiodącym producentem elementów nawierzchniowych w kraju. Po prawie 25 latach działalności Polbruk stanowi synonim całej kategorii produktów i jest TOP OF MIND wśród marek kostki brukowej.

W portfolio firmy Polbruk dostępne są kostki przemysłowe i szlachetne, szczególnie chętnie wykorzystywane do aranżacji ogrodów oraz reprezentacyjnych miejsc. Wśród nich można wyróżnić produkty o wielu kształtach, kolorach, fakturach i zastosowaniach (gładkie, płukane, postarzane i nieregularne), jak i elementy z fazą lub bez fazy (czyli ukośnie ściętą, bądź zaokrągloną górną krawędzią). Ponadto firma oferuje produkty zupełnie niestandardowe, jak np. te z serii TOP Polbruk (Lira, Aura, Linea). Portfolio ubogacają murki, obrzeża i palisady (linia Architektura oraz Technika firmy Polbruk), a także wielkoformatowe płyty betonowe i wielofunkcyjne kostki ażurowe.

Badanie dotyczące siły producentów (marek) kostki brukowej w Polsce zostało wykonane na zlecenie firmy Polbruk. Na jego potrzeby, w okresie od marca do maja 2016, zrealizowano ponad 600 wywiadów z klientami, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupili kostkę brukową i osobami, które w swojej pracy używają tego produktu: architektami, brukarzami i pracownikami sklepów, hurtowni.

MillwardBrown to instytut badawczy, lider badań rynku i opinii w Polsce, działający od 1990 roku.

źródło i zdjęcia: Polbruk S.A.