Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Grupa SBS: Konferencja "Marketing w branży łazienkowej" już 26 października!

Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji "Marketing w branży łazienkowej", która odbędzie się już 26.10.2016 r. w Rawie Mazowieckiej.

Grupa SBS: Konferencja "Marketing w branży łazienkowej" już 26 października!
Grupa SBS Sp. z o.o. Kotły na paliwo stałe
www.grupa-sbs.pl
Grupa SBS Sp. z o.o. Kotły na paliwo stałe
Dane kontaktowe:
42 663 54 00
Aleksandrowska 67/93, 91-205 Łódź

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

W jej trakcie będzie można wysłuchać m.in. wykładu "Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor. Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5". Wygłosi go Grzegorz Zuchmański, z-ca Dyrektora SBS sp. z o.o.

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy Miejsce i plan konferencji "Marketing w branży łazienkowej"

Miejscem, w którym odbędzie się konferencja "Marketing w branży łazienkowej", jest hotel Ossa w Rawie Mazowieckiej.

Szczegółowy plan wydarzenia przedstawia się następująco:

  •     10:00–11:30 Między piekłem marketingu, a niebem sprzedaży

Jak polscy klienci podejmują decyze zakupowe dotyczące łazienki – zderzenie świata wirtualnego z realnym
Jacek Kotarbiński – wykładowca, bloger, jedna z najważniejszych postaci polskiego marketingu. Autor bestselerowej Sztuki Rynkologii

  •     11:30–11:45 przerwa kawowa
  •     11:45–12:15 Marketing video: precyzyjne kierowanie i maksymalizacja ROI

Strategia komunikacji video, w tym szerzej o jej kierowaniu do odpowiedniego odbiorcy. Spoby na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji w reklamę video w Internecie
    Maciej Wróblewski, Krystian Botko – TalentMedia

  •     12:15–13:15 Salonowe selfie – lepsze z profilu, czy en face?

O dobrych praktykach i ułomnościach ekspozycji salonów łazienkowych opwieść całkowicie subiektywna
Marcelin Matusiak – GFK Polonia

  •     13:15–13:45 Skuteczna promocja w kanale DIY

Lewarowanie sieci wobec dostawcy. Promocje jako droga do strategicznego partnerstwa. Rodzaje promocji w zależności od roli kategorii produktowej. Oczekiwania kupców sieci wobec promocji. Benefity i ryzyzka promocyjne. Jacek Klimek – Akytywny Menedżer, Certyfikowany Trener Biznesu. Swoje doświadczenie zbierał jako Szef Zakupu OBI, KOMFORT oraz Szef Sprzedaży SOPRO A

  •     13:45–14:30 Lunch
  •     14:30–15:00 Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor

Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5. Grzegorz Zuchmański – z-ca Dyrektora SBS Sp. z o.o.

  •     15:00–15:30 Kim jest współczesny architekt i jak z nim współpracować

Analiza jednej z kluczowych grup opiniotwórczych w naszej branży oraz omówienie sposobów na efektywną z nią współpracę. Krzysztof Sołducha – założyciel i redaktor naczelny Grupy Sztuka Architektury.

  •     15:30–15:45 przerwa kawowa
  •     15:45–16:15 Mały beacon – wielkie możliwości

5 sposobów na wykorzystanie technologii IoT w branży łazienkowej. Marcin Okarmus – R&D Manager Comarch Technologies

  •     16:15–16:45 20 lat reklamy w "Łazience"

Z przymrużeniem oka przyglądamy się, jak zmieniła się reklama prasowa w branży łazienkowej na przestrzeni ostatnich 20 lat. Arkadiusz Kaczanowski – dziennikarz magazynu "Łazienka".

Udział w konferencji "Marketing w branży łazienkowej"

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do pobrania TUTAJ) i wysłać go na adres organizatora (biuro@stowarzyszenielazienka.pl). Co ważne, wstęp na konferencję jest płatny – szczegóły dotyczące opłat znajdują się w powyższym formularzu zgłoszeniowym.

źródło i zdjęcia: Grupa SBS Sp. z o.o.