Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Wszystkie marki pod jednym dachem – CZERWONY. NOWY. REMMERS

Przed Grupą Remmers stoją liczne wyzwania: nowe rynki, nowe grupy docelowe i nowe ścieżki dystrybucji. Innowacyjność od zawsze była jedną z mocniejszych stron firmy. Ważnym odbiciem zachodzących zmian wewnątrz i na zewnątrz grupy Remmers jest zmodernizowane logo.

Wszystkie marki pod jednym dachem – CZERWONY. NOWY. REMMERS
Remmers Systemy uszczelniania budowli
www.remmers.pl
Remmers Systemy uszczelniania budowli
Dane kontaktowe:
61 816 81 00
Sowia 8, 62-080 Tarnowo Podgórne

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Nowy logotyp stanowi wspólny znak firmowy kompetencji Grupy Remmers, zarówno w zakresie ochrony budowli, farb do drewna jak i lakierów przemysłowych. Dotychczasowe logo 3H-Lacke charakterystyczne dla wysokiej jakości powłok do przemysłowej produkcji mebli przestało obowiązywać z dniem 1 listopada 2016.

Bycie światowej klasy specjalistą w zakresie powłok do przemysłowej produkcji mebli obliguje do oferowania wysokiej jakości lakierów i bejc do drewna a także świadczenia klientom usług serwisowych o wyjątkowym charakterze oraz zakresie. Firma działa dziś na skalę światową, a wiec i nowe logo zostało "zinternacjonalizowane". Nowy logotyp wygląda nowocześniej, jest jednoznaczny i wyraźny: niebieski napis, a nad nim przypominający strzałkę czerwony dach.

Taki układ pozwala na znaczne powiększenie wszelkich wydruków: czy to na opakowaniach , czy na ciężarówkach. Nowe logo jest też idealne do sieci. Z jednej strony charakterystyczne, z drugiej strony elastyczne , dokładnie tak, jak wymagają tego cyfrowe media.

Nowe logo to nie jedyna zmiana. Aby jak najlepiej przygotować się do czekających firmę w przyszłości wyzwań grupa Remmers wprowadza nowe, czerwone opakowania dla wszystkich produktów. Produkty Remmers używane są w niesamowicie wielu miejscach: na budowach, w zakładach przemysłowych, warsztatach, podczas remontów domów, odnawiania mebli ogrodowych, halach przemysłowych i wielu innych miejscach. Nowe, czerwone opakowania przyciągają wzrok i stają się darmowym "materiałem reklamowym". Czerwony kolor oznacza także bezpieczeństwo i jakość. Na nowe opakowania zostanie stopniowo przedstawiony cały asortyment produktów. Oprócz wyróżniających się opakowań zostaną również zinternacjonalizowane nazwy materiałów.

Nowe logo już jest, a nowe opakowania dla profesjonalistów są w drodze. Jesteśmy przekonani, że w ten sposób nabieramy bardziej międzynarodowego charakteru, stajemy się nowocześni, bardziej elastyczni i dostosowani do wszechobecnej cyfryzacji. Przede wszystkim jednak jeszcze bardziej podkreślamy naszą wyjątkowość.

Szczególnie, że odbiorcami Remmers są nie tylko wiodące polskie firmy meblarskie, ale także międzynarodowi potentaci w tej branży.
 
źródło i zdjęcia: Remmers