Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Selena wprowadza na rynek czeski produkty marki Tytan EOS

Grupa Selena – holding spółek prowadzących produkcję i dystrybucję chemii budowlanej na całym świecie – wprowadziła na rynek czeski produkty swojej marki Tytan EOS. Czechy są kolejnym państwem, w którym dostępne są profesjonalne artykuły do ocieplania EOS. Rozszerzenie oferty produktowej Seleny w Czechach to następny etap strategii spółki zakładającej ekspansję na nowe rynki i rozwój działalności eksportowej.

Selena wprowadza na rynek czeski produkty marki Tytan EOS

Grupa Selena – obecna w ponad 50 krajach – konsekwentnie wprowadza produkty marki Tytan Professional na nowe rynki. Jest to kluczowa marka w portfolio Seleny, którą sygnowane są najwyższej klasy produkty skierowane do profesjonalistów, przeznaczone do prac budowlanych i wykończeniowych. Marka Tytan Professional EOS – której intensywną promocję Selena rozpoczyna w Czechach – obejmuje gamę produktów termoizolacyjnych z kompletną ofertą m. in. klejów, zapraw, tynków i farb. Poza nią w ofercie produktowej Grupy w Czechach już wkrótce pojawią się również inne produkty spółki. Zostały one opracowane przez zespoły badawczo-rozwojowe Grupy, które dbają o utrzymanie najwyższych standardów produkowanego asortymentu, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami.

W ramach kampanii promocyjnej marki Tytan EOS w Czechach odbędzie się cykl szkoleń oraz dni otwartych drzwi dla profesjonalnych wykonawców, klientów składów budowlanych. Wydarzeniom towarzyszyć będzie wdrożenie nowoczesnego programu, który – w zaawansowanej wersji – z powodzeniem funkcjonuje już na rynku polskim. Specjalna aplikacja umożliwi klientom indywidualnym, wykonawcom oraz projektantom inwestycji zaplanowanie optymalnego ocieplenia domu – w zależności od jego lokalizacji – czy też symulację zmiany koloru i faktury elewacji dzięki produktom Tytan EOS.

Wprowadzenie marki Tytan EOS w Czechach to kolejny etap realizowanej przez nas strategii. Globalizacja pozwala nam przekroczyć granice i stwarza możliwości na czerpanie korzyści z wchodzenia na kolejne rynki zagraniczne. Chcemy, aby doceniane m.in. w Polsce, Brazylii, Chinach i Kazachstanie produkty dostępne były we wszystkich krajach, do których dostarczamy nasz asortyment. W obecnych czasach zaangażowanie firm w prace badawczo-rozwojowe to warunek konieczny do utrzymania konkurencyjności na rynku światowym. Dlatego dział R&D Seleny pełni niezmiernie ważną rolę, prowadząc prace nad nowymi produktami i stałym udoskonalaniem oferty. To bardzo ważne, aby firmy europejskie brały czynny udział w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, a tym samym, były znaczącym partnerem na rynku światowym” – powiedział Krzysztof Domarecki, Prezes Zarządu Selena FM SA.

Źródło: GENESIS PR

Wiecej