Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Wyróżnienie "Konsumencki Lider Jakości 2015" dla marki Junkers

W badaniach opinii konsumentów, realizowanych w ramach projektu Konsumencki Lider Jakości, marka Junkers uzyskała najlepsze wyniki w kategoriach: "urządzenia i systemy grzewcze" oraz "pompy ciepła". Jako lider w branży, Junkers otrzymał prawo do bezterminowego posługiwania się złotym godłem "Konsumencki Lider Jakości 2015".

Wyróżnienie "Konsumencki Lider Jakości 2015" dla marki Junkers
Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort|Kotły Gazowe kotły kondensacyjne
www.bosch-homecomfort.pl
Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort|Kotły Gazowe kotły kondensacyjne
Dane kontaktowe:
Infolinia: 801 600 801, serwis: 801 300 810
Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Badanie realizowane w ramach projektu Konsumencki Lider Jakości ma na celu wyłonienie liderów jakości w obszarze usług i produktów dostępnych na polskim rynku. Wynikiem badania jest raport pokazujący ranking produktów i usług, ustalany na podstawie opinii konsumentów.

W udzielanych odpowiedziach konsumenci wskazywali przede wszystkim na wysoką jakość produktów marki Junkers i ich niezawodność. Podkreślana była też duża rozpoznawalność marki, jej długoletnia tradycja i ogólnodostępność. "Ta marka nigdy mnie jeszcze nie zawiodła" - takie opinie znaleźć można wśród wypowiedzi uczestników badania. Tradycja, solidność, niezawodność i doskonałość to skojarzenia, jakie budzi Junkers.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki, realizowany od 2010 roku. Jego celem jest wskazywanie i promocja marek najlepiej ocenianych przez polskich konsumentów.

W badaniach prowadzonych w ramach projektu "Konsumencki Lider Jakości 2015" zastosowano następujące metody:

- badania kwestionariuszowe: badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych;
- badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów;
- badanie face-to-face z konsumentami: ankieta pilotowana z udziałem badacza;
- badanie opinii w ramach CAWI: badanie przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line.

Więcej na stronie firmy - link tutaj.

źródło i zdjęcia: JUNKERS