Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Kronopol zmienia się w Swiss Krono

Żary, 1 lutego 2016 r. – żarski Kronopol, największy w Polsce producent wyrobów drewnopochodnych przeznaczonych do produkcji mebli, budownictwa oraz wyposażenia wnętrz, od stycznia 2016 roku zmienia logo. Spółka, jako część holdingu Swiss Krono Group, będzie występować pod nowym logotypem Swiss Krono.

Kronopol zmienia się w Swiss Krono
SWISS KRONO sp. z o.o. PLATINIUM podłogi laminowane
www.swisskrono.pl
SWISS KRONO sp. z o.o. PLATINIUM podłogi laminowane
Dane kontaktowe:
68 363 12 97
Serbska 56, 68-200 Żary
Zobacz firmę w innym dziale: Panele Panele Płyty drewnopochodne

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Z początkiem 2016 roku holding Swiss Krono Group rozpoczął proces rebrandingu całej organizacji, w skład której wchodzi 11 zakładów ulokowanych w 8 krajach, w tym jeden z największych tego typu spółek na świecie oraz największy podmiot w szwajcarskiej Grupie – żarski Kronopol. Produkty wytwarzane przez Grupę Swiss Krono wykorzystywane są dzisiaj w 90 krajach świata do budowy i wyposażenia mieszkań oraz ekologicznych budynków.

Do tej pory większość zakładów holdingu posługiwała się własną nazwą oraz własnym logo. Od stycznia wszystkie spółki Grupy będą występowały pod jednym spójnym logotypem Swiss Krono.

- "Zmiana logo jeszcze bardziej zacieśni współpracę między naszymi zakładami, ponieważ stworzy jednolitą, spójną i silną tożsamość: WE ARE ONE – THE NEW ONE. Pozwoli nam to na wyróżnienie się na tle konkurencji i wzmocnienie naszej silnej pozycji na rynku. Grupa realizuje dzisiaj kolejne strategiczne inwestycje. Budujemy nową fabrykę płyt OSB na Węgrzech oraz wielkie, nowoczesne ciągi produkcyjne ContiRoll w Szwajcarii, USA i Rosji. W planach mamy dalszą ekspansję we wschodniej Europie oraz na kolejnych kontynentach". – komentuje Maciej Karnicki, Dyrektor Generalny Swiss Krono Group, Prezes Zarządu Kronopol sp. z o.o.

Tak duże zmiany wymagają dopasowania całej organizacji na wielu płaszczyznach, tak aby w przyszłości móc oferować na coraz bardziej wymagających rynkach innowacyjne produkty oraz niezawodny serwis. Holding, mimo zmian, planuje zachować odmienność kulturową spółek w każdym z krajów.

Premiera nowego logotypu miała miejsce na targach DOMOTEX.

źródło i zdjęcia: Kronopol