Konsumencki Lider Jakości 2019 dla Isover

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Konsumencki Lider Jakości 2019 dla Isover

Jakość, trwałość, skuteczność i niezawodność to najczęściej wskazywane cechy produktów ISOVER w badaniu, przeprowadzonym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości.

aktualizacja: 2019-04-16 09:59:15

Marka materiałów izolacyjnych zajęła I miejsce w kategorii "Systemy dociepleń". Złote Godło programu trafiło do ISOVER siódmy raz z rzędu!

Blisko co czwarta osoba biorąca udział w badaniu prowadzonym na potrzeby programu Konsumencki Lider Jakości, wskazała ISOVER jako markę polecaną w kategorii "Systemy dociepleń". Główne skojarzenia ankietowanych związane z materiałami izolacyjnymi z Gliwic to: "niezawodność", "bezpieczeństwo", "ciepły dom" oraz "lider jakości".

W uzasadnieniach respondentów dominowały stwierdzenia, że jest to "marka, która dostarcza najlepsze jakościowo produkty", "poleca je wielu znanych mi fachowców", "niesamowicie trwałe, skuteczne i niezawodne", "mam doświadczenie z różnymi systemami dociepleń i zdecydowanie polecam ISOVER". Znajomość marki wśród respondentów była na poziomie 26,5%.

- Pierwsze miejsce w rankingach powstających na podstawie opinii konsumentów jest zawsze ogromnym wyróżnieniem dla marki. Kiedy złoty medal otrzymuje się po raz siódmy z rzędu, jak ma to miejsce w przypadku Złotego Godła w programie Konsumencki Lider Jakości, satysfakcja jest ogromna. Potwierdza to, że konsumenci od lat mają zaufanie do marki ISOVER, jakości naszych produktów i serwisu - podsumowuje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Głównym celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania prowadzone są metodą kwestionariuszową (badanie eksperckie, pilotażowe, face-to-face z konsumentami, ankieta pilotowana) oraz poprzez CAWI (za pośrednictwem kanału on-line). Analiza danych i wyniki dostarczają także informacji, dlaczego dane marki są wybierane przez klientów.

Tegoroczna edycja została przeprowadzona na próbie 12100 ankietowanych. Program organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki - niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

Firma powiązana:
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Profesjonalne wykonanie termoizolacji
Profesjonalne wykonanie termoizolacji
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!