Firma FERRO S.A., już po raz czwarty, zajęła I miejsce w Programie „Laur Konsumenta 2010” w kategorii Armatura Łazienkowa otrzymując prestiżowe złote godło „Laur Konsumenta 2010”. Nagroda, co warto podkreślić, przyznawana firmie nieprzerwanie od 2007 roku, w bieżącym roku przyniosła laureatowi również zaszczytny tytuł GRAND PRIX „LAUR KONSUMENTA 2010”...
„Laur Konsumenta i Klienta” jest największym programem konsumenckim w kraju, badającym poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów i usług. O przyznaniu nagrody decydują sami konsumenci oddając swoje głosy w sondażach: bezpośrednim, telefonicznym i internetowym.
„
Dziękując za zaufanie, jakim Klienci obdarzają naszą markę cieszymy się z otrzymanego złotego godła oraz tytułu Grand Prix. Nie ma lepszej rekomendacji dla produktów i marki FERRO - każda opinia zadowolonego Klienta oznacza, że właściwie dbamy o Jego potrzeby, a udoskonalając ofertę produktową stawiamy na jakość, wzornictwo i innowacyjne rozwiązania” - mówi Aneta Raczek Prezes Zarządu
FERRO S.A.
źródło: FERRO
Więcej