Dbałość o klienta to myśl przewodnia prezesa Wiśniowskiego, który podąża za każdym innowacyjnym rozwiązaniem w zakresie technologii produkcji, stając się liderem na ryku polskim. Lata doświadczeń i pracy plasują firmę w czołówce światowych producentów asortymentu bram, drzwi i ogrodzeń, która ekspansywnie zdobywa światowe rynki.
W 2012 następuje ukoronowanie sukcesu spółki, powstaje nowe logo, które również zawiera inicjały Andrzeja Wiśniowskiego, wkomponowane w kształt korony. Dopełnieniem znaku jest hasło przewodnie marki: „Ukoronowanie Twojej Inwestycji”.
Wszystkie 25-letnie działania świadczą o wielkiej odwadze, zmysłowi przedsiębiorczości i otwartości na innowacyjność w obliczu ciągle zmieniających się realiów i trendów rynkowych. Andrzej Wiśniowski zawsze podkreśla, że sukces zawdzięcza każdemu swojemu pracownikowi, docenia ich lojalność, kreatywność i zaangażowanie.
Na dowód tego z okazji jubileuszowej rocznicy wręczył każdemu swojemu pracownikowi „zestaw podróżnika”: walizkę na dobre pomysły, kosmetyczkę dla prawdziwego mężczyzny, ciepły szal na zimne chwile, parasol na deszczowe dni, trochę słodyczy dla przyjemności, wyjątkową, autorską książkę dla dzieci, firmowe kubki jubileuszowe, aby po udanym dniu wypić herbatę z rodziną.
– Symbolika rocznicowego upominku to wyraz wdzięczności za okazały trud i współtowarzyszenie przez te wszystkie lata, a zarazem zapowiedź i zaproszenie do kolejnego etapu, dalszej wspólnej podróży. Mam nadzieje, że teraz pojedziemy Expresem – mówi prezes Wiśniowski, tym akcentem rozpoczynając obchody jubileuszowe.
źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI