Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

15 marca - Światowy Dzień Praw Konsumenta

Co roku 15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta i Europejski Dzień Konsumenta. Prowadzona od lat edukacja przynosi już efekty. Klienci są coraz bardziej świadomi, zanim zdecydują się na zakup sprawdzają dokładnie produkty i serwis obsługi.

 15 marca - Światowy Dzień Praw Konsumenta
Oras Olesno Baterie elektroniczne i bezdotykowe
Oras Olesno Baterie elektroniczne i bezdotykowe
Dane kontaktowe:
800 518 469
Leśna 2, 46-300 Olesno

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Co roku 15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta i Europejski Dzień Konsumenta.

Czego powinniśmy dziś wymagać od armatury by być pewnym, że jest nowoczesna i spełnia wszelkie normy? Nie powinniśmy oceniać baterii łazienkowych wyłącznie pod kątem designu i wzornictwa. Równie ważne są nowoczesne rozwiązania zastosowane w baterii jak pomagające oszczędzać wodę eko-przyciski czy ograniczniki wypływu. Według ekspertów rozwiązania te pomagają oszczędzać wodę od 20 do nawet 50 proc.

Każda ze sprzedawanych baterii powinna spełniać polskie i europejskie normy. Producent musi mieć specjalne certyfikaty i informację o tym dołączyć do każdego kranu, który sprzedaje.

Dodatkową zaletą jakości marki Oras jest fakt, że armatura produkowania jest wyłącznie w Europie. Firma posiada dwie fabryki w Skandynawii: w Finlandii i Norwegii oraz jedną fabrykę w Polsce. „Produkcja odbywa się zgodnie z systemem jakości ISO. Doceniają to konsumenci. W dobie niskiej jakości towarów produkowanych w Azji wiele osób szuka materiałów gwarantujących niezawodność” – mówi Marek Biały dyrektor sprzedaży polskiego oddziału firmy Oras

Obowiązujący na rynku standard gwarancji na baterie to 5 lat na szczelność głowicy znajdującą się w środku i 2 lata na pozostałe elementy. Niezmiernie ważna jest też jakość serwisu: łatwość zgłoszenia usterki i czas reakcji. Dlatego firma Oras nie wymaga pisemnych potwierdzeń i kopii dowodów zakupu. Jeśli klient zauważy jakąś usterkę można ją zgłosić telefonicznie dzwoniąc na bezpłatną infolinię.

Częstym błędem jest też samodzielny demontaż armatury, w której wystąpiła usterka. Nie należy tego robić. Konsument ma prawo wymagać od producenta naprawienia kranu w jego mieszkaniu.

Źródło: GlobalBrand Institute 

Więcej